Dziś jest: Wtorek, 23.4.2024 15:06

Kolbuszowa

 

Aktualności

Informacja z pracy Zarządu Powiatu od XIII Sesji Rady Powiatu w Kolbuszowej

30-11-2007

Zarząd Powiatu od poprzedniej Sesji obradował na 4 posiedzeniach, przedmiotem obrad Zarządu Powiatu było przygotowanie projektów uchwał i materiałów na dzisiejszą Sesję Rady, ponadto rozpatrywanie bieżących spraw związanych z działalnością powiatu oraz rozpatrywanie spraw i wniosków kierowanych do Zarządu Powiatu przez instytucje lub osoby fizyczne.

W sprawach dotyczących działalności powiatu a wymagających kolegialnej decyzji Zarządu Powiatu rozstrzygnięto w drodze uchwał następujące sprawy:

 

1.       Zarząd Powiatu wystąpił do Wojewody Podkarpackiego o bezpłatne przejęcie do zasobu nieruchomości Powiatu Kolbuszowskiego nieruchomość stanowiącą własność Skarbu Państwa, położoną we wsi Komorów oznaczoną jako działka Nr 500/1 o pow. 0,1062 ha zabudowana budynkiem młyna gospodarczego oraz budynkiem gospodarczym wraz ze składnikami mienia ruchomego.

2.       Przekazano na rzecz SP ZOZ w Kolbuszowej kwotę 30 000 zł z  przeznaczeniem na  dofinansowanie budowy (etapu wykończeniowego) Oddziału Dializoterapii i Nefrologii Szpitala Powiatowego im. Jana Pawła II w Kolbuszowej.

3.       Zatwierdzono wyniki postępowania przetargowego i zlecono realizację zadania pn.: „Odbudowa infrastruktury drogowo - mostowej” Przedsiębiorstwu Robót Drogowych Sp. z o. o. w Mielcu, ul. Korczaka 6a, 39-300 Mielec, za kwotę 523 383,42 zł brutto (słownie: pięćset dwadzieścia trzy tysiące trzysta osiemdziesiąt trzy złote 42/100 brutto).

4.       Zlecono również opracowanie dokumentacji projektowej zadania p.n.: „Przebudowa budynków Centrum Kształcenia Praktycznego w Kolbuszowej” Panu Bogdanowi Łukaszek, zam. 39-300 Mielec, ul. Długa 18a, prowadzącemu działalność gospodarczą w ramach firmy: „Firma Handlowo-Usługowa „SIGMA” Pracownia Projektowa Bogdan Łukaszek” za kwotę 36.600,00 złotych.

5.       Rozwiązano umowę o prace z Panią Iwona Magryś – kierownikiem Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie a następnie powierzono pełnienie obowiązków Kierownika PCPR Pani Katarzynie Chudzik do czasu wyłonienia kandydata na Kierownika w drodze konkursu.

6.       Zlecono wykonanie operatu szacunkowego – wyceny nieruchomości gruntowych oznaczonych jako działki nr 384/4, 384/6, 389/1, 384/8 i 416/1 położonych w Hucinie Staszówce, zajętej pod drogę powiatową nr 1 225R Kosowy – Niwiska – Kamionka – Sędziszów Młp. Annie Mokrzyckiej i Radosławowi Musiał firma  „Ekspert” s.c. z siedzibą w  Nowej Dębie.

7.       W związku z Uchwałą Rady Gminy Niwiska  Nr X/57/07 z dnia 22 października 2007r. w sprawie uchylenia Uchwały Nr VI/33/07 Rady Gminy Niwiska z dnia 26 marca 2007 roku w sprawie udzielenia pomocy finansowej z budżetu gminy w 2007 roku dla Powiatu Kolbuszowskiego, Zarząd Powiatu w Kolbuszowej rozwiązał umowę z Gminą Niwiska na przyjęcie od Gminy pomocy finansowej z przeznaczeniem na inwestycje pn.: „Opracowanie projektu budowlanego na budowę chodnika dla pieszych przy drodze powiatowej nr 1 176R Tuszyma – Niwiska – Kolbuszowa w miejscowości Niwiska”.

8.       Zawarto z panem Tomaszem Guźdą umowę dzierżawy na plac o powierzchni 500 m2 nr ewid. gr. 890/1 położony w miejscowości Poręby Dymarskie.

9.       Sporządzono regulamin przetargu celem przeprowadzenia pierwszego przetargu ustnego nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości zabudowanej położonej w Kolbuszowej przy ul. Obrońców Pokoju 20 oznaczonej jako działka nr 851/8 o pow. 0.0826 ha stanowiącej własność Powiatu Kolbuszowskiego

10.    Zarząd wybrał firmę „EKSPERT” Biuro Usług Finansowo – Księgowych i Ekspertyz Stowarzyszenia Księgowych w Polsce spółka z o. o., ul. Kopczyńskiego 8, Rzeszów, do przeprowadzenia badania sprawozdania finansowego Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kolbuszowej za rok 2007, za kwotę 6 100,00 zł brutto (słownie: sześć tysięcy sto złotych brutto).

11.    Na podstawie art. 181 ust. 1 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych Zarząd Powiatu przyjął projekt powiatu kolbuszowskiego na 2008 rok oraz informacji o stanie mienia komunalnego a następnie przełam Radzie powiatu – radnym oraz Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Tarnobrzegu.

12.    Dokonywano z zakresie kompetencji Zarządu zmian w budżecie powiatu kolbuszowskiego na 2007 r. – zmiany podyktowane były wnioskami Kierowników jednostek organizacyjnych powiatu i dotyczyły przesunięć w planach finansowych jednostek niezbędnych do ich prawidłowego funkcjonowania.

 

Ponadto Zarząd zajmował się analizą informacji o wynikach finansowych i zobowiązaniach Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kolbuszowej oraz o sytuacji w Szpitalu.


Starostwo Powiatowe w Kolbuszowej

  ul. 11-go Listopada 10
       36-100 Kolbuszowa
           
        NIP: 814-15-73-682
 REGON: 690581382

Informacja:

tel:  17 744 57 71,
      17 227 58 80
fax: 17 227 15 23

Godziny otwarcia urzędu:

            poniedziałki - 8:00 - 16:00

 od wtorku do piątku - 7:30 - 15:30


© 2015 - Powiat Kolbuszowski
Realizacja: Ideo