Aktualności
Komunikat
17-03-2020
W ramach działań zapobiegawczych niekontrolowanemu rozprzestrzenianiu się koronawirusa w Polsce Podkarpacki Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa przypomina, iż większość spraw związanych z ubieganiem się o dopłaty a tałsże te związane z rejestracją zwierząt można załatwić przez internet lub przez operatora pocztowego.
- Papierowe „Oświadczenia" potwierdzające brak zmian w stosunku do wniosku z roku poprzedniego w ramach płatności bezpośrednich 2020 można wysłać pocztą (za datę wpływu do ARiMR uznaje się datę stempla pocztowego),
- od 15 marca rusza aplikacja eWniosek Plus, gdzie wniosek składany jest przez internet (24 h na dobę),
- ARiMR umożliwia posiadaczom zwierząt gospodarskich oznakowanych składanie w formie elektronicznej zgłoszeń zdarzeń zwierzęcych do Systemu IRZ za pośrednictwem Portalu IRZ Plus - tu również portal obsługiwany jest całodobowo.
Ponieważ w ciągu ostatnich tygodni obserwuje się rosnącą liczbę zachorowań na COVID-19 - chorobę wywoływaną przez koronawirusa SARS-CoV-2 w Europie i w Polsce, w trosce o zdrowie Beneficjentów odwiedzających Agencję oraz Naszych pracowników, apelujemy o ograniczenie wizyt w siedzibie Podkarpackiego Oddziału Regionalnego oraz Biur Powiatowych w celu osobistej konsultacji realizowanych przez Państwa inwestycji.
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego i mailowego z naszymi pracownikami, którzy są gotowi udzielić odpowiedzi na wszystkie Państwa pytania związane z realizowanymi przez ARiMR programami i przekazać pełną informację na temat realizowanych wniosków.
Kontakt: infolinia czynna 7 dni w tygodniu, w godzinach 7:00 - 21:00 tel. 800 38 00 84,17/875 60 00,
e-mail: i, .